Snuffy



Detta är lilla Snuffy...en Australiensk Terrier...hon är förebilden på tavlan...fast jag gjorde henne spegelvänd för att matcha lite på utseendet på tavlan....

Hon finns inte heller hos oss mer...hon ligger tillsammans med Gizmoponken hemma på deras egen lilla täppa.....
Hon blev oxå 10 år, men fick cancer och därför så lät vi henne somna in...och detta var strax innan jag skaffa mig Frisco....ville inte först ha någon mer hund.....men, men....hundägare alltid hundägare tror jag.....saknaden efter henne blev så stor så jag orka inte längre....

Vi fick helt underbara 10 år tillsammans...och hon var dotterns från början...men sen blev man delägare, när dottern fick lite andra intessen...(killar)...ja, livet är ju härligt....hon fick sin kille och jag fick hunden...alla nöjda o belåtna...."LER"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0